De'Longhi EN720.M rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi EN720.M rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

erdeke 08-03-2014
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

In december gaf na 15 jaar mijn Krups Nespresso machine de geest. Na vergelijk van verschillende machines gekozen voor de DeLonghi EN720.M omdat deze qua uiterlijk en functies het beste bij onze wensen paste.

Na anderhalve maand werkte de machine ineens niet meer, de lampjes bleven knipperen en de machine kon niet meer bediend worden. De dag erna Nespresso gebeld en het apparaat werd opgehaald voor reparatie. Gisteren het reparatie rapport ontvangen en wat blijkt, ook bij mij was het thermoblock kapot.

Er is hier m.i. sprake van een structureel probleem, het is volgens mij niet de vraag of het probleem op zal treden, maar wanneer.

Conclusie als hij het doet is het een goed apparaat, maar de kans dat het apparaat een lang leven zal hebben is heel klein. Geen goede koop dus!

PCBK 09-02-2014
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Deze Delonghi Lattissima Premium ongeveer een maand geleden gekocht. Vanaf het begin bleek dat het apparaat de melk niet voldoende kan opwarmen. Ook de schuimfunctie is een drama. Advies ingewonnen bij de Nespresso club en wat blijkt: Om een Macchiato maken moet je van alles gaan verzinnen. Eerst een glas goed warm maken (liefs met kokend water!). Dit kan overigens niet met de warmhoudfunctie want die doet er een eeuwigheid over om maar iets warm te krijgen. Vervolgens alleen maar houdbare melk kopen?! De cleanfunctie eerst indrukken en dan hopen dat het lukt. Niet dus want na dat laatste komt er überhaupt bijna geen melk meer uit het reservoir. De melk die er wel uitkomt is....inderdaad lauw!

Na 10 keer gebruiken vraagt het apparaat al om een ontkalkingsbeurt (ondanks de goede waterhardheidsinstelling).
Sinds een week doet nu ook de pomp vreemd. Er komt bijna geen water meer doorheen en het apparaat maakt hevig kabaal.

Over twee dagen wordt het apparaat opgehaald maar ik heb nu al spijt van deze aankoop!

uutelst 10-02-2014

Als manier om je ongenoegen kenbaar te maken mag je eens kijken op jou-buisje onder: the nespresso experience van passaatje, dat heet, als ik ook hier niet weer uit gemod wordt...

cadeautje72 03-02-2014
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

fantastisch apparaat met veel mogelijkheden voor een heerlijk kopje koffie. jammer dat hij het toen we hem uit de doos haalden het niet deed! een dag later op laten halen en een anderhalve week later hoorden we dat het moederbord vervangen was en kregen we hem weer terug via de koerier. nu genieten van een kopje koffie? vergeet het maar! weer hetzelfde probleem: de lampjes blijven maar knipperen en geen koffie mee te zetten.ja, na ruim een half uur is hij waarschijnlijk opgewarmd en kunnen de functies gebruikt worden. Helaas viel het in het weekend en de technische dienst niet te bereiken! Wachten tot maandag dan maar pffff.
maandag meteen om 8 uur gebeld en het verhaal uitgelegd en gezegd een nieuw apparaat te willen hebben. dit bleek niet te gaan omdat dit type er niet meer is, dat hebben wij weer!morgen wordt hij weer gehaald ter reparatie. we hebben nog geen 3 weken geleden uit de doos gehaald en hem 4 dagen in huis gehad terwijl hij het niet deed en de rest van de dagen stond hij ter reparatie. tot nu toe vind ik de service erg slecht, had ik niet verwacht van Nespresso.....

EvdD 30-12-2013
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Mooi praktische en compacte Nespresso machine. Hoeveelheid functies uitstekend.
Het afkoppelen en daarna weer koel bewaren van de melkhouder is heel plezierig.
Helaas heeft deze Delonghi EN720 die wij mochten ontvangen ook wel de nodige zwakke punten waarvan een rammelende warmhoudplaat en tijdens koffie/thee zetten zodat je de kopjes moet vasthouden willen ze er niet af trillen, wordt de warmhoudplaat pas na lange tijd (denk richting een uur) pas zo warm dat hij je kopje kan warm houden en is de melk bij cappuccino wat lauw/warm, zodat ook je koffie maar net warm is.

Meest opvallend; De machine is na een maand nu al voor de 2de keer defect!
Al na 2 weken weken bleek de waterpomp vervangen te moeten worden en nu 2 weken na ontvangst van de gerepareerde machine het zelfde euvel; klein beetje of geen koffie, veel lawaai en de cupjes worden niet meer voldoende geperforeerd.
En dat met een gebruik van gemiddeld 3 kopjes per dag.

Alle reparatieservice bleek via de Nespresso club te lopen. Dat gaat vlot en netjes. Zolang hij onder de garantie valt uiteraard.
Per koerier wordt je defecte machine opgehaald en krijg je een leenmachine. Na een week ongeveer hetzelfde ritueel en heb je je eigen machine weer gerepareerd in huis.

Anoniem 12-11-2013
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Hier ben ik erg blij mee.
Die gore koffiepadjes apparaat voorgoed het raam uitgegooid en die komt er ook nooit MEER in!!!!!!!
Nespresso koffie, dat is pas koffie!
En als je de Nespresso koffie cupjes samen met dit apparaat combineert, dan heb je pas een superieure kopje koffie die ver boven je verwachting uit stijgt!
Daar boven op komt nog het gemak van de simpele bediening en het afstellen.
xxxx ( Expert )bedankt weer voor je geweldige expertise op het gebied van een voortreffelijk kopje
koffie!!
Ik had ook niets anders van jou verwacht, want zo ken ik jou al jaren, topexpertje!!!

uutelst 13-11-2013

Lees ik hier een tevreden gebruiker van deze melksputterende kurende cupjesmachine met slechte service??
Blij dat er ook mensen zijn die voor € 500 géén kat in de zak hebben gekocht.
Nu nog afwachten wanneer de eerste kuren komen.....

toffe 28-10-2013
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Het meest luxe apparaat, daar mag je ook een uitstekend resultaat van verwachten. HELAAS is het een grote ergernis!
Halve bakken Cappuccino en Latte Machiato, door de slecht werkende melkopschuimer. Na verschillende telefoontjes en andere instellingen is het nog steeds een ramp apparaat. Ik heb het apparaat vandaag terug gekregen van reparatie, maar de ergernis is nog steeds!!! Het leenapparaat die veel goedkoper is werkt 1000x beter.
Ik ga Nespresso benaderen en wil een ander goedkoper type apparaat, waarbij de melkopschuimer supergoed werkt en je echt stevige melk hebt.

Janssen en Janssen 05-11-2012
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Super apparaat, fantastische koffie. Wij hebben nu ongeveer20 jaar nespresso apparaten, eigenlijk nooit klachten, tot dit apparaat.
Vorig jaar gekocht, duurde ongeveer een half jaar, thermoblock kapot. Apparaat lekte aan alle kanten water. Keurige service, vervangend apparaat tijdens de reparatie. Prima geregeld, thermoblock vervangen. Duurde ongeveer 2 maanden, thermoblock kapot...weer fantastische service, weer block vervangen...duurde weer 2 maanden, weer kapot.
Super service, nieuw apparaat gekregen. Bij dit apparaat geeft de waterindicator niet aan dat het water op is, opnieuw ingesteld, geeft weer niets aan. Toen ging het thermoblock kapot, dus opgestuurd en prima service, lampje meteen gemaakt van de waterindicator, maar nu moet deze weer ingesteld worden en moet je dus weer de technische dienst bellen. Inmiddels alweer 3 weken lekkage.....NOOIT meer dit apparaat....We zijn het zat en hebben ook niet meer gebeld...misschien doen we dat nog, maar nu even niet.

padacom 16-09-2012
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Na ruim een jaar aankl.ten met dit apparaat ben ik de nukken van deze DeLonghi meer dan spuugzat!.
De melkopschuimer is een voortdurende bron van ergernis die het mooie van dit apparaat totaal in de schaduw zet. Als de lampjes branden ga ik er van uit met zo'n duur apparaat, dat je een bakje cappuchino kunt zetten maar nee, eerst moet je dan 30 seconden de zilveren knop indrukken (met een diepe indruk in je vinger tot gevolg) en je vingers verbranden aan de stoom om het verwarmingselement op temperatuur te laten komen. Pas dán blijft het irriterende spuug-spetter-rochel ritueel waarmee het apparaat je koffiekopje met melk volbraakt, een bakje cappuchino. Wacht je dan een paar minuutjes om het tweede bakje cappuchino te tappen, dan begint dit ritueel opnieuw. Ook is de container zeer regelmatig "vol", al heb ik hem net leeg gemaakt en zitten er maar een paar gebruikte cupjes in.
Ik heb al een melkopschuimer toegestuurd gekregen en dit verhelpt het euvel ook niet. Men is erg goed op de hoogte van dit euvel en zeker niet bereid om een omruil te doen naar een wat nieuwere versie die de helft kost: ik heb immers een ouder model gekocht en mag dan niet verwachten dat deze hetzelfde presteert als een nieuwer doorontwikkeld model. Als het management bij DeLonghi hun lease mercedessen eerst moest starten-stoppen-in-de-achteruit-in de 3e-versnelling-motorkap-open-motorkap-dicht, alvorens naar de golfbaan te rijden, dan was de wereld te klein!. Toch vindt men dat de klant dit wél voor lief moet nemen.
De koffie is lekker alleen als ik met dit apparaat niet verder kom, stop ik met deze nogal dure koffie hobby die Nespresso ruim € 1000 per jaar oplevert van ons. Mijn advies is dan ook: koop een verse bonen machine en koop deze machine zeker NIET.

Es01 23-07-2012
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

De smaak van de koffie is heerlijk maar daar betaal je ook voor. Helaas enkele problemen met deze machine gehad in een half jaar. De melkopschuimer werkt niet goed. Dit komt waarschijnlijk omdat je het vastzet aan de stomer. Er komt water bij de melk waardoor het opschuimen niet goed gaat. Alle soorten melk al gebruikt maar niets helpt. Je kunt beter een losse opschuimer hebben. Tevens geeft hij vaak aan dat de contanier geleegd moet worden terwijl er maar één capsule in zit. Verder een goed apparaat maar prijs/kwaliteit verhouding is niet goed.

Irma23 29-04-2012
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

April 2011 aangeschaft, vanaf het begin problemen met melkopschuimfunctie. Nooit gelijke hoeveelheden, veel te weinig schuim en soms lauwe melk. Na verschillende nieuwe melkopschuimkannetjes/ dekseltjes etc gekregen, ook is 2 x het hele apparaat terug geweest maar na reparatie nog steeds euvel niet of nauwelijks verholpen. Toen het in februari weer kapot was heb ik een ander apparaat geëisd omdat het apparaat nog steeds niet voldeed aan de belofte wat het zou moeten doen. Daar ging met niet zonder meer mee akkoord maar heb m'n poot stijf gehouden omdat ik vind dat een apparaat van bijna 500,- toch op z'n minst goed moet werken. Heb uiteindelijk voor elkaar gekregen dat ik de opvolger er voor terug gekregen heb. Wel een goedkoper apparaat maar wel één die nu wel doet wat er beloofd is. Ik ben in elk geval blij van deze machine verlost te zijn en zou de Lattissima Plus dit ik nu in bezit heb aan een ieder aanbevelen die van goed melkschuim houdt!

padacom 16-09-2012

Hoe heb je contact gelegd met deze mannen, ik ben (zie mijn review) dit apparaat ook helemaal zat en loop anders uit de garantie als ik nog een paar keer opstuur.

elbee72 17-03-2012
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Prachtig apparaat, maar dan moet er wel koffie uitkomen. Inmiddels moet onze DeLongi EN720 voor de tweede keer terug omdat de pomp kapot is. De service is keurig, vervangend apparaat, maar twee keer terug in 13 maanden is echt teveel. Ga op zoek naar iets anders.

s vd sanden 06-03-2012
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

een paar dagen in bezit makkelijke bediening,heerlijke koffie heerlijke cappucino,espresso. latte ect hebben ook de cupjes van douwe egberts geprobeerd maar deze zijn niet lekker alleen de echte van nespresso zijn heerlijk
top apparaat

Anja48 08-03-2012

Je kunt het beste alleen de cupjes van Nespresso gebruiken. Ik heb een keer de cups van de Sligro gebruikt. Gevolg, apparaat ging lekken en heb uiteindelijk een nieuwe gekocht.

Savorn 25-11-2011
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Het apparaat is in een woord geweldig! De capsules zijn dan wat prijziger, maar daar staat dan ook kwaliteit tegenover. Het enige probleem dat ik heb met het apparaat is dat hij niet aangeeft dat het waterreservoir leeg raakt. Pas wanneer hij geheel leeg is gaat het lampje branden, maar aan de pomp hoor je dan al dat hij droog staat. Niet echt gezond voor de pomp van het apparaat.

Voor thuisgebruik is het apparaat luxe genoeg: cappucino, cafe latte, espresso. Gewoon ideaal! Ook werkt dat enorm makkelijk. Cappucino maken is een kwestie van melk aansluiten, capsule erin, kopje er onder en de knop cappucino indrukken. Rest gaat volledig automatisch.

Het gehele apparaat is ook makkelijk schoon te maken. In het begin even doorhebben hoe dat werkt, maar als je dat eenmaal doorhebt is het een eitje. Ik heb een keer een ander schoonmaakmiddel gebruikt, maar daar was ik niet tevreden over (als ik me goed herinner van Melitta). De smaak van de koffie was daarna niet zoals ik gewend was. Op zoek naar een ander middel dan maar.

Paul Thomas 22-09-2011
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

De Delonghi ging de allereerste dag defect. In totaal vijf bakjes heerlijke koffie gedronken. 's avonds kwam er ineens geen water meer uit het apparaat. Het apparaat maakte nog wel net zoveel herrie, als wanneer hij het wel deed.
Latte macchiato meteen opdrinken na het zetten anders is hij koud.
BCC Alkmaar deed er niet moeilijk over en nam het apparaat meteen terug. Helaas hadden ze er geen meer op voorraad en kreeg ik m'n geld terug om elders te kijken.

notorius 31-01-2011
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Heb het apparaat nu sinds mei vorig jaar, Super!!! heerlijke koffie warme koffie, heerlijke cappuccino en machiato en de warme melk is ook wel fijn.. en de Nespresso club ben er alleen maar over te spreken, eens in de zoveel tijd krijg je een telefoontje of je nog steeds tevreden bent.. nou dat ben ik zeker had ik veel eerder moeten doen, weinig onderhoud alleen af en toe ontkalken en natuurlijk het melkreservoir goed schoon houden,... dat gebeurd me wel eens dat ik het vergeet.. verder niets dan tevreden en het is een juweeltje in de keuken ..

rkie57 15-12-2010
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Sinds juni 2010 gebruiken we de EN720M, onze eerste nespresso machine. De lungo koffie is erg lekker, goed warm. De capuccino en de latte macchiato smaakt goed, zolang het apparaat goed werkt. En daar zit nou net ons probleem: we hebben hem al voor de 2e keer op moeten sturen, omdat deze functies niet goed werken. Een tijdje gaat het goed, echter ineens komt er alleen maar lauwe melk in plaats van heet melkschuim. Het smaakt dan nergens naar.
Sinds de eerste reparatie maakt hij bovendien veel lawaai en de lampjes gaan te pas en te onpas branden en het oude probleem van de melk kwam weer terug.
Nu zijn we het apparaat voor de 2e keer weer enkele weken kwijt. Ik heb echt spijt van deze aankoop, ik had me er veel van voorgesteld.
Gelukkig hebben we onze oude Senseo nog, die geeft ons in iedere geval altijd een lekker bakje koffie.

bmiessen 27-10-2010
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Na een tweetal Philips Senseo's gehad te hebben ben ik overgestapt op dit Nespresso apparaat. Een degelijk en mooi vormgegeven apparaat met uitstekende en warme koffie (in ieder geval warmer dan de senseo). Veel koffievarianten dus voor ieder wat wils.

Enkele opmerkingen:
- Warmhoud plaatje kun je uiteraard alleen gebruiken als het apparaat aan staat. Duurt na het aanzeten minimaal 15 minuten voordat dit plaatje op temperatuur is en de kopjes van warmte kan voorzien. Meestal zet ik het apparaat pas aan als ik koffie wil wat deze mogelijkheid voor mij minder bruikbaar maakt.
- Melkreservoir dient na ieder gebruik schoongemaakt te worden (door het indrukken van een knop gedurende 10 sec.), daarnaast heb ik de indruk dat de aansluiting van dit melkreservoir op het apparaat af en toe een druppeltje melk lekt.

Voor de rest een geweldig apparaat!

Nespresso 20-08-2010
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

In éen woord: Geweldig! Op de eerste plaats het fantastiche design, prachtig op het aanrecht en alles voelt solide aan. Het melk opschuimen gaat echt boven verwachting, mooi compact schuim. De koffie is verder goed van temperatuur, opwarmen van de kopjes is wel een aanrader. Auto power off is natuurlijk beter dan een eco stand, uit=uit! Wat ons betreft een waardig opvolger van het vorige type. Gekocht bij Koffiediscounter.nl, prima service en snelle levering.

dekooi 10-04-2010
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Deze Latissima nu al bijna twee jaar in ons bezit en het blijft intens genieten! Ontzettend makkelijk in gebruik en heerlijke koffie.

Wij vonden de capuccino en de latte macchiato ook lang niet warm genoeg. Wat we nu doen is het melkkannetje (zonder deksel) 30 seconden in de magnetron op 700 watt. De melk is dan net aan de lauwe kant en je krijgt nu heerlijk hete cappuccino/macchiato's. Heel charmant is deze oplossing natuurlijk niet, maar de machine moet ook even opwarmen dus heel veel moeite is dit nu ook weer niet.

De koffie zelf is sowieso prima heet en daar hoeft het apparaat echt niet lang voor aan te staan.

Een minpunt vind ik de matige aanduiding van of er nog voldoende water beschikbaar is. Een rood balletje komt dan heel subtiel naar boven, maar dat zien wij echt niet.

Al met al toch voor ons een prima apparaat!

MichelvR 14-02-2010
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

We hebben dit apparaat sinds begin december in ons bezit. We zijn er in ieder geval NIET tevreden over.

De koffie is niet heet, evenals Esprresso, Cappuchino, Machiatto etc. Het is alleen warm indien je de machine (heel) lang aan hebt staan, voor het daadwerkelijk zetten, door laat stromen, of melk systeem laat doorlopen en als je kop of beker van te voren opwarmt in de magnetron.

Na iedere kop machiatto of cappuchino moet je schoon laten spoelen (en of dat nu 10 of 20 seconden duurt) ik vind dat in ieder zeer onhandig. Dat je dit apparaat aan het einde van de dag schoon moet maken, kan ik me nog wat van voorstellen, maar na ieder kopje vind ik in ieder geval niet normaal.

We zijn met apparaat terug geweest naar de winkel en daar was de temperatuur van zowel het water als de melk wel goed. Als het daar goed is (en vraag me niet waarom....) heeft je klacht geen enkele grond.

Ontkalking en schoonmaken maken geen verschil.

Als ik een kop koffie wil hebben heb ik geen zin om uren van te voren dat apparaat aan te moeten zetten.

Indien je toevallig een warm/ hete kop koffie of machiatto/cappuchino hebt, ja soms gebeurd dat, dan is het wel goed te drinken.

Verder kom ik tot de conclusie dat koffie drinken wel een dure hobby is, € 70,- per maand aan alleen koffie, die niet meestal, als ik in restaurant zou zitten, terug zou sturen, is wel aan de hoge kant.

Mijn advies is (helaas): nooit aanschaffen.

Anja48 12-01-2010
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Sinds 4 weken de EN720 in mijn bezit. Een fijn apparaat, makkelijk te bedienen & schoon te maken. Heerlijke, warme koffie. Kortom: ik ben er blij mee en heb voor mezelf een goede keuze gemaakt.

ADEN720 03-01-2010
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Ik heb vandaag de EN720 gekocht voor € 379,00 en heb een voucher voor € 50,00 retour.
Dus kost het geheel € 329,00 en dat lijkt mij een mooie prijs.

Nu kan ik mijn eigen vragen hier zelf beantwoorden.
Mijn referentie is o.a. het vorige type (EN680) en zal daar zo nu en dan naar verwijzen.

De EN720 ziet er mooi uit maar dat heeft met smaak te maken.
Zelf vind ik de EN680 er fraaier en chiquer uitzien.
Hier is de warmhoudplaatje metaalkleur en ziet er voor mij wat goedkoper uit.
Het geheel is wat ronder uitgevoerd en ziet er fraai uit.
De knoppen zelf zijn niet meer verlicht en dat vind ik erg jammer.
Rond de gekozen toets wordt een ring verlicht maar avonds is niet te zien over welke toets het gaat.

Dit went uiteraard met de tijd maar is geen vooruitgang.

De sluiting boven de capsule werkt nu zonder kracht en is dus prettiger.
Dit geldt ook voor de melkreservoir.
Bij leeg water reservoir gaat nu een lampje branden.
Zelf was ik zeer tevreden met de mechanische melding bij de EN680 want kon daar zien of het bijna leeg was en zelfs inschatten of er nog koffie gezet kon worden.

De EN680 heeft een Standby mode en dat mis ik hier.
Ik kon de EN680 een lange tijd aanhouden want dan gaat het naar de Standby mode en dat is 50% van de energie.
Volgens mij hebben ze hier een vergissing gemaakt.
De EN720 kan worden ingesteld op uitschakelen (half uur, uur of altijd aan).
Dus schakelt UIT en als je hem weer nodig hebt, heeft het weer aangeschakeld te worden dus extra Energie !!

Wat ons het meest opviel was het resultaat van de koffie.
Bij de EN680 vonden we de Decaffeinato Intenso best sterk maar wel erg lekker.
Bij de EN720 vinden we de Decaffeinato Intenso best erg slap en dat geldt voor alle koffiecups.
Ik ben dus aan het programmeren geslagen, meer koffie minder melk maar dat heeft een grens.
Ik kan er wel meer koffie in doen maar dan kan er ook minder melk in dus wordt een Cappuccino een rekbaar begrip.
Dit is op te lossen door voor sterkere koffie te kiezen.
Door meer koffie te kiezen gaat het snel over naar dunnere koffie en uiteindelijk in water.

De Macchiato bestond bij de EN680 uit 3 lagen en dat is bij de EN720 nog niet gelukt.
Het wordt aan de onderkant koffie met daar bovenop de melkschuim.
Een te groot uitgepakte Cappuccino volgens ons.
Maar dan in de slappe uitvoering.

Persoonlijk vind ik de EN720 geen vooruitgang op de EN680.
Tenslotte gaat het toch in de eerste plaats om de koffie.
De EN720 ziet er netjes uit alhoewel ik de zwarte afwerking van de EN680M mooier (chiquer) vind.
Maar dat is mijn (onze) smaak.
Elke verandering is geen verbetering maar helaas wel duurder.
Mijn advies aan de EN680 gebruikers is.. Bevalt uw koffiemachine, houdt hem zolang het nog kan.
En gebruikers die willen overstappen naar een Nespresso automaat adviseer ik ook eens naar de EN680 te kijken want die is overal volop te koop en wel liefst tot € 150,00 goedkoper dan de EN720.

De EN720 gebruikers wens ik veel plezier met de Machine want volgens mij ligt hij boven het gemiddelde.
Zelf zal ik de Technische dienst en Nespresso benaderen en vragen om een verbeterde oplossing.
Uiteraard deel ik dat hier bij Kieskeurig in dit draadje.

Ik heb geen spijt van de aanschaf van EN720 maar wel dat ik de EN680 heb weggedaan.

Hugo63 17-11-2009
Geschreven voor: De'Longhi EN720.M rvs

Apparaat is binnen 1 maand voor de tweede keer defect. NespressoClub heeft 2 weken gewacht met het ophalen van de machine. Harense Smid verwijst naar de fabrikant. Fabrikant gaat weer repareren en is niet bereid een nieuw apparaat te leveren. Tijdens reparatie wordt geen gelijkwaardige leenmachine beschikbaar gesteld. Erg ontevreden over het apparaat en de service.